Pages

Saturday 30 November 2013

Homestay Dungun. Aqilah Homestay

Ruang keluarga yang luas ini dilengkapi dengan set sofa, satu unit penghawa dingin,kemudahan televisyen beserta ASTRO,kipas dan set meja makan bersesuaian untuk pengunjung yang inginkan keselesaan semasa percutian.Kami ingin memberikan perkhidmatan yang terbaik untuk anda semua 


Jika anda datang ke homestay kami dengan ahli keluarga yang ramai, jangan risau kerana dapur kami turut dilengkapi dengan dapur memasak, cerek elektrik, mini rice cooker & peti sejuk untuk kemudahan anda sekeluarga. Kami juga menyediakan mesin pencuci baju untuk kegunaan pelanggan kami. Pasti senang & selesa 


Kemudahan 'water heater' juga disediakan di salah satu bilik air kami untuk keselesaan pelanggan homestay dungun kami jika anda menginap di bandar Dungun.


Gambar-gambar lain Aqilah Homestay , Homestay Dungun. Kemudahan yang bersih dan selesa ini sesuai untuk anda ke pendaftaran, konvokesyen di UITM Dungun, SM Sains Dungun dan majlis perkahwinan di sekitar Dungun, Terengganu.


5 comments:

  1. Amat memuaskan..layanan mesra dan kemudahan yang terbaik..sangat-sangat selesa..recommended to all..semoga Aqilah Homestay terus maju.. :-)

    ReplyDelete
  2. The best homestay in town..excellent service..!

    ReplyDelete
  3. kalau 1 hari 1 malam.. berape ye?

    ReplyDelete
  4. Brpe ye kalau 3ary 2 ml

    ReplyDelete
  5. Terima kasih atas komen yang diberikan :) untuk keterangan lanjut ataupun tempahan anda boleh hubungi En. Helmi no 019-2178081 (call / sms / whatsapp) atau 01118323992. Terima kasih :)

    ReplyDelete